luni, 4 aprilie 2016

O nunta de lut ca la marginea marii, un vis implinit

Calatoria pe care o incepi alaturi de sufletul tau pereche in aventura vietii tale ar trebui sa fie marcata pentru bun augur de un cadrul perfect.

Eu mi-am inchipuit mereu marea, plaja, nisipul fin si nesfarsitul albastru al cerului si al apei ca fiind martorii tacuti, dar graitori ai uniunii mele cu sufletul percehe.

Sufletul meu geaman l-am gasit. Inceputul calatoriei noastre a fost unul de vis, insa martorii nostri nu au fost nisipul, apa, cerul si briza placuta a marii asa cum ne-am dorit.

Au trecut opt ani de la momentul casatoriei noastre, care s-a desfasurat intr-un cadru frumos, dar destul de conventional. Acum, privind inapoi imi dau seama ca mi-a mai ramas un vis neimplinit: sa aduc aproape de sufletele noastre marea, nisipul si cerul albastru.

Acesta dorinta ar putea deveni realitate, transformandu-se intr-un vis implinit care lasa loc altor aspiratii. In calatoria traiului in doi, opt este o cifra semnificativa. Anul opt al casatoriei mai este cunoscut ca si anul de lut, elemenet  care simbolizeaza facerea.

Legandu-ma de acestasta semnificatie, m-am gandit ca ar fi extrem de romantic, daca as reusi sa organizez o reinoire a juramintelor, intr-o ceremonie cu tema marina. Ideal ar fi sa o facem la mare, insa acest lucru ar fi destul de dificil din cauza distantei mari si al numarului mare de persoane carora ar trebui sa le asiguram transportul.

Din acest motiv ar fi bine sa gasim un loc mai apropiat de casa, insa care sa ne permita sa ne simtim cat mai aproape de mare. Un salon de nunta, spatios, fara foarte multi stalpi, situat prin apropierea Bucurestiului, care sa asigure un cadru cat mai apropiat de peisajul marin ar fi ideal pentru organizarea unui astfel de eveniment.

Prietenii nostri din provincie ar trebui sa poata veni nestingheriti, pentru a ne celebra dragostea si reinoirea juramintelor dupa la aniversarea celor opt ani ca sot si sotie.
Asa ca locul in care ar trebui sa se desfasoare ceremonia, ar trebui sa ii poata caza.

Juramintele ar trebui, in mod obligatoriu, sa le rostim langa apa, pentru ca aceasta sa fie unul din martorii nostrii tacuti, precum cerul albastru sa ne cunune iubirea. Asa ca o piscina frumos amenajata cu jardiniere decorate cu flori albe care sa formeze altarul sub care noi sa ne reinoim juraminte, ar semana cu un final fericit al unui film romantic.

Cum ne-am putea indulci mai bine invitatii si dragostea noastra, decat printr-un tort alb din martipan, savurat alaturi de o cupa de sampanie in lumina focului de artificii.

O nunta de lut ca la marginea marii, un vis implinit a fost scris pentru competitia Spring SuperBlog 2016
Fotografiile au fost preluate de pe Super-blog.eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu