luni, 11 aprilie 2016

Calatoriilemariei.blogspot.ro, prima casă în care s-au reunit două mari pasiuni



O casuta de vis

Călătoriile şi scrisul sunt două dintre marile mele pasiuni. Pe amândouă le fac cu multă plăcere, deoarece ambele îmi oferă acea doză de relaxare, în care uit total de grijile cotidiene şi îmi permit o evadare într-o lume în care fac doar ce îmi doresc şi ceea ce este confortabil spiritual. 

Ele se aseamănă, iar eu încerc să le îmbin în cel mai frumos mod cu putinţă: trăind aventura călatoriilor, iar apoi scriind despre locurile văzute prin intermediul experientelor personale. Prima casă în care cele două hobby-uri ale mele s-au reunit a fost, în mediul on-line pe calatoriilemariei.blogspot.ro.
Pentru ca ambele pasiuni să trăiască frumos în căminul Mariei, am nevoie de un strop de inspiraţie, de ceva resurse, de planificare, dedicare, dar şi de multă perseverenţă, fiindcă aceste elemente le fac autentice şi memorabile.


Inspiraţia mea privind desinaţiile viitoarelor călatorii vine cu perceperea reală a semnelor care mi se arată în jurul meu: o fotografie, o secvenţă dintr-un film, un cuvânt sau o melodie. Aceste mici impulsuri se transformă în dorinţe de a vedea un loc special, în care m-aş putea regăsi. Inspiraţia pentru scris vine din călătorie însuşi şi lucrurile neaşteptate care mi se întâmplă

Resursele pentru voiajuri sunt acolo unde le găsesc: economiile pe care le fac la fiecare salariu încasat, un credit de nevoipersonale făcut rapid, atunci când pofta de hoinăreală nu mai poate fi astâmpărată sau un prieten care la nevoie se cunoaşte. Resursele pentru scris se regăsesc în autenticitatea întâmplărilor trăite, sinceritatea descrierii experienţelor, dar şi în utilitatea lor.  

Planificarea este micul, dar preţiosul meu secret de al călătoriilor reuşite. Pentru ca surprizele nepăcute să nu-mi strice aventurile, mă documentez foarte mult în privinţa locului în care merg sau pe care îl vizitez. Structurez atent itinerariul, deoarece resursele mele sunt limitate. Realizarea unui plan a ceea ce îmi doresc să scriu, să transmit, să împărtăşesc, mă ajută să transmit un mesaj clar.

Dedicarea pe care eu o acord experienţei călătoriilor  este însuşi intensitatea trăită în care trăiesc fiecare
moment al aventurii, de la început şi până la sfârşit. Fac tot ce-mi stă în putinţă să mă bucur şi să simt lumea cu care interacţionez , pentru ca mai apoi, prin scris, să pot transmite atmosfera cititorilor mei. În ceea ce priveşte scrisul, dedicarea ţine de a transmite emoţii autentice şi de a nu mă lăsa pradă disperării în momentele de neinspiraţie.

Perseverenţa mea ţine de continuitate şi de a încerca, odată şi încă o dată până a reuşi să ajungi într-un loc, în care, aparent, îmi poate părea imposibil să ajung. Şi în scris e la fel: aştern cuvinte pe hârtie, le şterg când par nepotrivite, le corectez atunci când sunt greşite, încerc să nu repet erorile, căci toate acestea mă fac.

Cele cinci elemente se regăsesc în cel dintâi cămin ale pasiunilor mele. Aici este un loc confortabil pentru mine, însă care mai are nevoie de îmbunătăţiri pentru ca vizitatorii care-mi trec pragul să se simtă confortabil, să zăbovească, dar să se şi reîntoarcă.

Încrederea vizitatorilor din mediul on-line este greu de dobândit, nu este la fel de simplu şi uşor de obţinut ca un credit bancar.

Menţinerea seriozităţii, informarea corectă, dar şi oferirea acestora prin prisma experienţelor personale i-ar putea face pe cititorii din mediul on-line să găsească de fiecare dată calea către calatoriilemariei.blogspot.ro.

Calatoriilemariei.blogspot.ro, prima casă în care s-au reunit două mari pasiuni a fost scris pentru
Spring SuperBlog 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu