luni, 28 martie 2016

Lalele, irişi şi o cerere în căsătorie, la munte




 Pentru cele mai multe dintre femei, cererea în căsătorie este unul din cele mai frumoase momente din viaţa, iar aceste clipe sunt însoţite de simboluri clare ale iubirii: inelul şi florile cadou.
Eu sunt una din aceste multe şi fericite femei.
Soţul meu nu este cel mai romantic om din lume, însa este cu siguranţă unul dintre cei mai spontani parteneri. Mi-a făcut propunerea să-i devin soţie în urmă cu nouă ani într-un mod cât se poate de inedit.
Am plecat la munte, într-un weekend, ca să profităm cât mai putem de zăpadă. Anul acela a fost o iarnă în care neaua nu prea şi-a aratăt frumuseţea mantiei.

Am înseninat pe la Poiana Braşov, unde se abia se mai vedeau câteva pete de zăpadă. Eram puţin dezamagită, căci îmi doream foarte mult să mă bucur de zăpadă. Iarna este unul din anotimpurile mele preferate, de care îmi aduc cu plăcere aminte în zilele caniculare.
Prietenii noştrii au propus să încercăm să urcăm cu telecabina, întrucât undeva mai sus mai este zăpadă. În mod surprinzator pentru o persoană care întotdeauna a susţinut că are rău de înălţime, soţul meu a primit imediat propunerea.
Am urcat şi nimic din comportarea pe care el a avut-o în telecabina nu a lăsat să trădeze ce avea să se întâmple.
Odată ajunşi sus am rămas să admirăm îndelung frumuseţea crestelor care mai erau înca străbătute de zăpadă. Uşor-uşor soţul meu m-a îndreptat căte locul în care era cea mai mare zăpadă. Acolo a îngenunchiat şi m-a cerut de soţie acoperit de zăpadă până aproapre la gât. Eram foarte emoţionată, iar după ce mi-a pus inelul pe deget, de undeva de sub haină, a scos un superb buchet de lalele albe şi irişi, florile mele preferate. Acest ultim gest a fost chiar şi mai surprinzător decât primul. Dacă şansele să ghicesc că mă va cere de soţie erau cam 1 la un milion, probabilitatea să-mi dau seama că va însoţi cererea de un buchet de flori la o asemenea altitudine erau aproape nule. Cu siguranţă nu exista vre-un curier de flori ascuns prin zăpadă, cred că l-aş fi văzut totuşi.  
Acest buchet de lalele albe şi irişi a devenit tradiţie aniversară în relaţia noastră, iar în fiecare an, în luna
martie, primesc unul, în cele mai indite moduri cu putinţă
În urmă cu doi ani, surpriza mi-a făcut-o chiar în faţa unei florării din Bucureşti. Mă însoţea la un interviu, căci întotdeauna sunt emoţionată, iar pentru a mă distrage de la emoţiile provocate de greaua încercare care mă aştepta a rugat-o pe să-mi prepare un frumos buchet de lalele şi irişi, în care era un bileţel cu „A mai trecut un an”. Anul acesta m-a surprins făcându-mi o comandă de flori online, însă de data aceasta a ales să schimbe şi florile, mai mult ca sigur să-şi păstreze acea nota de imprevizibilitate.

Aceasta a fost povestea noastră, pe care florile au făcută şi mai fermecătoare. Fiecare işi poate face povestea şi mai uimitoare oferind buchete surpriză. Fie că le comanzi de la o florărie cu livrare, fie că le alegi chiar tu, ele vor aduce întotdeana un zâmbet, căci aceasta e menirea lor.
Lalele, irişi şi o cerere în căsătorie, la munte a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu