miercuri, 30 martie 2016

Ambientul plăcut şi util, asul meu din mânecă

În afară de conţinut de calitate, publicaţiile turistice trebuie să se remarce în domeniu prin atenţia pe care o acordă partenerilor, colaboratorilor, dar şi concurenţilor în domeniu.
Pentru aceaste motive anual, publicaţia pentru care lucrez organizează o întâlnire cu ai săi colaboratori. Am participat întotdeauna la aceste evenimente şi, deşi m-am simţit întotdeauna bine, uneori m-am gândit totuşi se simte lipsa a ceva.
Anul acesta, mi s-a oferit marea şansă chiar să particip la organizarea acestui eveniment, ocazie în care am avut şansa să-mi testez abilităţile de organizator şi să acopăr acel gol pe care l-am simţit la  unele reuniuni.
Primul pas a fost stabilirea temei. Am căzut de acord că „Destinaţiile cheie ale românilor din 2016” este cea mai potrivită.

Determinarea amplorii evenimentului a fost următoarea mişcare, iar în acest an, am ajuns la concluzia că trebuie să luăm în considerare circa 50 de invitaţi.
Pentru a-i atrage pe aceşti oaspeţi, am căutat să aduc la conferinţă pe cei  mai reprezentativi oameni din sectorul turistic care să poată prezenta într-un mod mai atractiv participanţilor „Destinaţiile cheie ale românilor din 2016”.
Locaţia evenimentului este extrem de importantă pentru ca invitaţii să se simtă relaxaţi. În acest sens locul de desfăşurare al evenimentului trebuie să fie extrem de bine poziţionat, pentru ca cei care vin să sosească rapid la manifestare şi să nu aibă dificultăţi în a găsi locaţia. Hotelul Golden Tulip Times este foarte bine poziţionat, potrivit acestui tip de eveniment, deoarece este amplasat chiar în Centrul Bucureştiului.
Sala Panorama

Pregătirea încăperii este o altă filosofie de care am încercat să ţin cu dinţii. Spiritul evenimentului poate fi mult influenţat de ambient. Sala de conferinţe Panorama a hotelului este un spaţiul amplu, cu arhitectură deosebită, dar care are şi toate facilităţile necesare organizării unui astfel de eveniment. Priveliştea frumoasă a sălii, care înfăţişează Palatul Parlamentului, unul din simbolurile României şi al Capitalei l-am găsit a fi cel mai potrivit pentru o întâlnire în care turismul este în centrul atenţiei.
De asemenea, pentru favoriza interacţiunea din participanţi prezenţa unui spaţiu în care se poate savura o cafea sau o gustare reprezintă un atuu, care ar reuşi să acopere acel gol pe care eu l-am resimţit în trecut.
Următorul punct din lista mea de organizator va fi, mediatizarea evenimentului, iar odată cu el consolidarea numelui pe piaţa de profil. În mediatizarea evenimentului răspunderea la cele cinci întrebări esenţiale – Cine? Ce? Unde? Când? De ce? – este vitală.
Informarea permanentă a participanţilor şi confirmarea prezenţei acestora este încă un aspect de care va trebui să ţin cont. Asta denotă seriozitate şi grijă faţă de colaboratori, un alt detaliu care poate face diferenţa între un eveniment reuşit şi unul cu mai puţin succes. 
„Ambientul plăcut, dar util, asul meu din mânecă” a fost scris pentru Sprin Super Blog 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu